Doblet atípic

Cap de setmana atípìc on he participat en dues “curses” o activitats amb dorsal. Curses d’aquelles que molen ja que no hi ha pressió, el recorregut és agradable, hi ha bon rotllo, et retrobes amb gent i a més… et donen coses!

Dissabte al matí vaig tenir la primera d’elles: la cronoescalada a Montjuic. Organitzada per New Balance i la Bolsa del Corredor, on NB ens va deixar probar les noves NB Foam Hierro v2. Vaig anar-hi dormint només 3 hores, ja que la nit anterior vam fer una “quedada sarraCENA” a una creperie bretona de Barcelona (100% recomanable) i la cosa es va allargar una miqueta…

34265058273_1059fc4a7c_o

La veritat és que no me’n fiava massa d’aquestes NB de trail, però al provar-les m’han encantat (almenys pel circuit que hem fet)! M’han fet pujar bastant ràpid i en baixada s’agafaven bastant bé. Quan toqui retirar les Ultraraptor potser miri cap a USA a veure que hi trobo…

34265053243_9d8302de69_o

Abans de començar la Cursa, xerrada tècnica sobre les vambes de’n Pol Guillén i en Just Sociats. Escalfament i endavant! La crono consistia en 3,8 km desde les pistes de Pau Negre fins al Castell de Montjuic, sortint cada 15 segons un corredor.

34265046973_3d02dac3c3_o

És la primera vegada que feia una cronoescalada i m’ha agradat bastant el format. He aconseguit atrapar almenys a una desena de corredors i només m’han atrapat un parell. El resultat 23:12, millorable però molt bo per anar “a mig gas”. M’he quedat amb les ganes de veure com pujava en Just Sociats que ha completat el mateix circuit en 15:50.

18881931_1293359734096651_8565432082414418721_n

Finalment sorteig de vambes on no he tingut sort, per lo que m’he quedat amb les ganes de provar-les en un terreny més rocòs com Montserrat.

Diumenge tocava la que sempre anomeno la “popular de les populars” la Cursa Solidaria de Martorell que ens presentava la cinquena edició. Estava tan motivat que una setmana abans ja vaig anar a l’entrenament que organitzava la Esther, amb l’anècdota que ens vem perdre i vam acabar fent més de 2 km més… (tot suma!)

34705765640_a63049350d_o

Com sempre, gran presencia del BCTeam i la gran sorpresa del retorn de Joan Teran després dels problemes de cor i de’n Damià amb el genoll nou.

Sobre la Cursa comentar que ha estat l’únic any que no hem passat calor (inclús ha plogut una miqueta al acabar) i tot i anar a mig gas i haver fet la cronoescalada el dia anterior, he baixat 3 minuts més el temps que tenia (47:41), per lo que ja definitivament puc dir que la dieta m’està ajudant moltíssim i quan començi a entrenar en serio us podeu preparar, jaja

34705842740_dce911e0c1_o

Com he dit, la Cursa me la he pres com un entrenament, inclus he parat a l’avituallament a beure. Els tres darrers km’s he apretat i he aconseguit anar a 4:11, 4:18, 4:16, ritmes que són els que vaig a les series! Entrant a meta en 47.41, que tenint en compte el desnivell de la Cursa i l’històric d’altres anys, ho dono com un gran resultat.

34706180130_fdf38be6e1_o

Al acabar i com a refredament, vaig anar tirant enrere fins a topar-me amb la Laura, persona que havia fet amb ella la Cursa altres anys (i m’havia deixat enrere!) i hem acabat fent els seus últims 500m junts.

Al acabar, esmorzar i sorteig de regals. La Esther es va enrecordar de “nosaltres” i em va fer un menú sense gluten per lo que lo estic molt agrait pel detall! Tema sorteig aquest any no hi ha hagut sort i un dels pernils va anar a casa dels Terán…retorn i pernil, que més pot demanar?

Anuncis

Deixa un comentari

