Inici temporada 2014-15

Amb aquest post dono inici a una nova temporada, la 2014/15.

Com ja sabeu, la segona part de la temporada passada, no va ser bona: molesties i lesions que em van fer deixar de gaudir de l’esport tal com ho estava fent fins llavors. Pocs entrenaments, poques curses i poca diversió… va arribar el #retolanzarote que em va fer tornar les ganes de disfrutar del running i així va ser! Conèixer gent nova amb la mateixa passió, va ser l’impuls de motivació (m’auto-cito) que necessitava per seguir amb això. Ara toca començar de nou, amb molta energia, il·lusió i ganes de probar coses noves (potser marató…) i encarar les que encara tinc pendents (ejem sub45..).

Com a novetat principal que presento és que seguiré entrenant amb la gent de La Bolsa del Corredor / #retolanzarote: un dels premis que tinc per haver sigut finalista. De pas podré seguir d’aprop als que em van guanyar: Mariano, Tamara, Àngel i Carolina, i podré veure com entrenen la Marató.

Altres novetats és que he canviat les meves Asics (si, si… les que porten mig any fent-me llagues) per unes Adidas Supernova Sequence Boost (una mica cantones, per cert). Encara no en puc dir res, perquè m’arriben demà, però només que he sentit elogis d’aquestes vambes.

Entre una cosa i un altre ja porto casi un mes entrenant i em sento més lent que mai. Crec que toca començar de zero, intentant millorar als 10mil i al novembre/decembre decidir si estic prou valent per encarar la preparació per la Marató de Barcelona 2015.

Primera parada: CURSA DE LA MERCÈ

Salut, força i km!!

Anuncis

Deixa un comentari

