2n aniversari!

Avui dos de maig fa dos anys que vaig vèncer el sedentarisme i em vaig endinssar en aquesta aventura de còrrer. Dos anys… com passa el temps… i qui ho diria! Encara recordo quan vaig començar que quan feia dos km estava mig mort i el dia següent estava rebentadíssim. Sempre pensava que “això no és lo meu” i de cert que ara tampoc penso que sigui “lo meu” però és una activitat que m’ha fet trobar-me més bé tant física com psicològicament i, com tampoc m’ho dedicaré professionalment, ja cumpleix la seva funció. Agraeixo a tots els que m’han proposat o encomanat mini-reptes, han sigut les petites empemptes que m’han fet trobar-li la gràcia al asuntu.Imagen

Aquest any no he pogut fer cap celebració sonada com tenia pensat de fer (ja la tinc pensada i la deixaré per més endavant). Simplement he anat a fer una volteta per Montserrat (m’han sortit 25 km!), això si… caminant… al intentar còrrer a la segona passa ja tivava la cama esquerre. Aprofito per disculpar-me pel temps que porto sense escriure, com encara estic tocat de l’adductor, no m’ha permès fer massa el cabra ni fer res d’interès a registrar-ho en el blog.

Avanço que a dia d’avui vec molt difícil participar (ja no dic còrrer, sinò participar) al segon repte de l’any: La Cursa de l’Alba… veurem com evoluciono en aquests dies que queden.

Salut i km’s!

 

Anuncis

Deixa un comentari

