Guerrero que no muere en batalla, guerrero que sirve para la siguiente

En aquests gairebé dos anys de blog, és el primer cop que tinc pensat no parlar de la Cursa que vaig fer el cap de setmana. En general crec que no va ser un bon dia i tinc ganes de passar pàgina…. hi ha masses coses que haig de canviar.

Diumenge a la tarda al resumir, a grans trets, el perquè no sortia el meu nom a les classificacions, em van deixar anar la frase que he convertit en títol d’aquest post: “Guerrero que no muere en batalla, guerrero que sirve para la siguiente“ me’n vaig anar a dormir amb ella i em va aflorar a la reflexió. 

Haig de reconèixer que em va agradar i que l’haig d’introduir dins del meu diccionari daudetà. Perquè a vegades et diuen algo i se’t queda gravat? Deu ser la pressió atmosfèrica del diumenge o la pluja (d’aigua i no aigua) que em va caure a sobre, el que està clar és que la frase m’ha produït un efecte esponja. Ni molt menys dubtava del qui l’ha dit (E) ni del qui me l’ha transmès (S) però pensava que estava mal dita i que la forma correcta era: “Guerrero que no muere en batalla, guerrero que no vale para la siguiente”.

 

 Imagen

Diumenge vaig ser un guerrer, amb més d’una batalla. Com en totes les guerres sempre hi ha bons moments i moments dolents. En els dolents no vaig poder (o voler!!) superar-los i enlloc de lluitar i “morir de pie” vaig decidir rendir-me i “vivir arrodillado”, coses que passen… seguint el fil de “la frase original” em porta a pensar que com m’he rendit en coses, segueixo viu i per tant haig de lluitar per altres. Correcte i motivador, no? Avui ho entenc i ho percebo així, el diumenge (i dilluns) ho llegia de forma diferent: “Guerrero que no muere en batalla, guerrero que no vale para la siguiente”. Mentre estava en batalla (que encara no coneixia la frase) ja em venia al cap i veia que no moriria en batalla i per tant, no valia per cap altre. Incorrecte i desmotivant, no? Doncs amb això justifico el perquè no vaig escriure sobre la cursa (inclosa pre i post).

En fi, m’ha sortit un post una mica negatiu, però reflexiu. Ara toca tornar a ser un Guerrer (amb G majúscula) i pensar (Ari ara et plagio a tu) que “després del down sempre ve l’up” o dit de un altre manera: “de zero a cent”.

Passem pàgina: què serà el següent?

 

Pd: aprofito per saludar als que m’heu fet arribar que heu trobat a faltar un post. Segurament no és el que esperàveu però aquí el teniu dedicat 😛

Anuncis

Deixa un comentari

