Mitja Marató BCN: ja em tens aquí!

Crec que ja no hi ha marxa enrere. El diumenge toca veurem les cares amb un rival que mai m’hi he enfrontat: una Mitja Marató d’asfalt o la Mitja Marató de Barcelona en particular.

Imagen

Tinc sensacions rares i contradictòries. Suposo que és pel fet que fa un mes i mig que no competeixo i que no tinc al cap la paraula marquitis. En realitat tinc dubtes, no sé si pensar que estic preparat per acabar amb èxit o acabaré demanant l’hora com algun altre cop. Èxit? que és l’èxit per un debutant? o més ben dit…. que és l’èxit per un debutant com jo? Suposo que la resposta està en acabar disfrutant i l’endemà no tenir ressaca esportiva, ja m’enteneu. Doncs això és el que haig d’intentar.

Durant aquest mes i mig he canviat una mica la manera d’entrenar. He incorporat una/dues sessions d’spinning a la semana, una sessió de cames de gimnàs i una tirada de més de 60 minuts i ara vull tornar a incorporar els hipopressius els dilluns (dia de descans). Això m’ajudarà a còrrer millor? Ja ho comprovarem el diumenge….

Pel que fa a les dolències, segueixo patint amb les ampolles als peus. Ja ho tinc bastant millor però encara haig de fer, la gran cutrada d’acolxar-me la zona. Segurament no és la millor sol·lució, però és la més efectiva que he trobat. Aprofito per donar les gràcies als cotons desmaquilladors Eroski i al esparadrap Leukopor, sense ells no correria.Imagen

Amb la gimnasia de cames he aconseguit acabar, per fi, amb els dolors de tendó d’Aquiles i adductors. Encara que… ja veurem el diumenge si tornen a aparèixer! Resem que no!!!

El principal canvi visible que he experimentat ha estat passar de  73 kilos (pes que tenia a la Cursa dels Nassos) a 70 kilos (i seguint menjant molt com menjo!), això vol dir que he treballat bé? o que he cremat molt? Ja veurem quin resultat s’obtè.

Després del canvi de temps d’aquests dies, m’apareixen dos nous dubtes: màniga llarga, curta o tirants? ulleres o lentilles? Pam… això ho deixo, com sempre per última hora, tocarà traginar l’armari amunt i avall.

Després de divagar en aquesta entrada innecessaria i que només serveix per dir que estic viu, per acabar, vull afegir una cosa: Mitja Marató, per fi em tens aquí! No em facis patir massa!!

Anuncis

2 thoughts on “Mitja Marató BCN: ja em tens aquí!

Deixa un comentari

