“Rajoy tiene un plan para Catalunya”

Avui és un d’aquells dies que he anat a treballar amb transport públic. No m’agrada massa, la veritat, però avui ho tenia que fer. Per alleugar la meva pena i distreurem una mica, intento buscar detalls que m’arranquin el primer somriure del dia. Un dels meus defectes és que sóc molt observador, sumat al meu insomni busístic (jo quan em desperto, em desperto, no em puc tornar a adormir al bus) fa que em fixi molt amb què fan els companys de viatge, així, i pensant en tot el que vull fer durant el dia, passo la mitja hora d’Igualadina fins a Maria Cristina.

Com feia dies que no baixava a aquesta hora, no recordava lo catxondo que és el repartidor de 20minutos que em trobo a la boca de metro. El tio crec que ha vist un canvi d’expressió a la meva cara i tot catxondo m’ha dit: “toma el periódico, que dice que Rajoy tiene un plan para Catalunya….pero apenas da detalles”. Ufff al sentir la frase “plan para…” m’ha fet canviar de xip directament i m’ha fet pensar que jo, com en Rajoy, també tinc un pla i que no estic complint ni un dia (com segurament ell). El meu pla, evidentment, no és per a Catalunya, sino que és pel “doblet de mitges” que tinc a finals de Febrer i que no estic complint (per excuses i per penes) cap dia!

Ai Déu meu, no sé si estaré en forma pel dia, però el que si que sé és que m’estic calçant les vambes ara mateix i començaré a anar per totes! Passo de marquitis, és un debut i haig de disfrutar, i per disfrutar, haig d’entrenar.

Anuncis

One thought on ““Rajoy tiene un plan para Catalunya”

Deixa un comentari

