Sagrera i nova MMP

Avui era un dels dies que tenia marcats al calendari: 15 de desembre, La Sagrera. Era un dels dies per aconseguir una nova MMP i ser sub45. Durant la semana he baixat la càrrega d’entrenaments i he anul·lat els exercicis de isquios i adductors. Tenia que arribar lleuger a la cita… i semblava que així seria!

Em llevo molt dora, volia estar tranquil i arribar amb temps suficient. Tot anava bé fins que he arrancat el cotxe…dues llumetes del tablier parpadejant… ufffff ja començem!! Una altre averia al cotxe em va impedir anar a Manresa quan estava en la meva millor forma, ara no podia passar el mateix! Arrenco i vaig tirant, quan surto del poble me’n adono que el cotxe no em deixa anar a més de 60!! Una putada!! No arribaré a temps a la Cursa, ja que tinc 50 km per davant. Encara sóc a temps i em desvio cap a Martorell per agafar el tren, no sé ni horaris ni res, però és la única forma de poder arribar avui. Arribo a l’estació i m‘haig d’esperar moltíssim i tot em diu que arribaré moooooolt just de temps…intento tranquilitzar-me però es fa difícil.

tren_renfe

Per fi arriba el tren i aconsegueixo que la meva única preocupació sigui si em poso maniga llarga, curta o tirats, com sempre vaig amb tot l’armari dins la bossa sempre puc improvitzar. A l’altura de l’Hospitalet ja començo a compartir vagó amb altres companys de Cursa. Tots canviats i jo encara amb el meu xandal/pijama, tot calentó. Per fi arribem! A corre-cuita em canvio i encara em queda algun temps per escalfar. Busco a coneguts, pero només trobo a en Rafa, que està delirant de fred.

rafa_sagrera

Em poso al calaix groc i, per casualitat, el del meu costat porta les mateixes vambes que jo (Nike Vomero). Aquests coincidència ens fa parlar dels ritmes de Cursa, entrenaments i curses. Anirà un pél més lent que jo. Per lo que si el vec que m’adelanta voldrà dir que he begut oli. Em poso una mica nostàlgic al pensar en que segurament serà la última Cursa que porti aquestes vambes, ja que tinc una comanda feta d’unes de noves (això serà un altre post!!)

Per fi, comença la Cursa i ho fa bastant disparada. Em sento molt ràpid i precisament això no m’agrada gens ni mica: em passarà factura segur. Passo els tres primers km bastant bé i apartir d’aquí be la zona de zigazagues per carrers i se’m fa molt dur. Per ajudar-me amb el bon dia que he tingut, se’m acaba la bateria del Garmin, per lo que vaig a cegues (o anant preguntant). En general amb les zigazagues noto que el ritme baixa i se’m carrega moltíssim el soli. Desitjo com sigui passar pel km5, ja que aquests km se’m fan llarguíssims.

Passo pels 5km amb un temps de… 23:12!! Molt malament!! La cosa es posa molt difícil. Mentre em cago amb el cotxe, el Garmin i amb els guants que em començen a molestar, faig un parell de glops d’aigua i començo a apretar del 5 al 7, encara que sigui pujada, haig de recuperar el temps perdut. Adelanto a varia gent i em torno a retrobar amb algún “cul-llebre” que tenia localitzat des del principi.

Tooooooornem a les zigazagues i torno a morir, em cansen moltíssim els canvis de sentit constants i em noto que em falta molta energia. Quan passem pel 8 pregunto quin temps portem, 36 minuts i algo em xiven, per lo que toca apretar molt per fer sub45. Em costa molt tot el tram que queda (de l’any passat no ho recordava així) quan agafo ritme toca canviar de sentit… ho passo fatal i em va adelantant gent. En una de les corves és compleix un dels meus desitjos: veure meta. M’adelanta una noia corrent com si li anés la vida, em poso al seu costat i agafo també el seu ritme, en aquell moment ja sé que no seré sub45 però puc rebaixar la meva MMP i anar-me’n content a casa.

Passo per meta abans que la noia i li demano quin temps ha fet, em mira amb cara d’extranyada i, sense massa alè i amb molt d’esforç, em diu 45:29. No sé encara el meu temps, però el que si que sé és que no he fet sub45 i si que he fet MMP. Mentre em canvio i espero que surtin els temps oficials, comento la jugada amb el noi que m’ha dit el temps al km8. Ell tampoc ha conseguit el sub45 encara que s’hi ha acostat molt. Espera a Nassos cumplir també amb l’objectiu. Per fi surten les classificacions i vec un 45:31 amb un primer parcial de 23:12 i un segon de 22:20

En resum: me’n vaig a casa amb una nova MMP però amb males sensacions, ho he passat molt malament a les zigazagues per lo ràpid que em sentia. Segurament serà pel poc escalfament (i estiraments) que he fet i de l’energia i nervis que he gastat amb el tema cotxe, agafar tren, etc… tocarà seguir entrenant per aconseguir l’objectiu de l’any a Nassos, ens veurem el dia 31 a la tarda?

Anuncis

4 thoughts on “Sagrera i nova MMP

Deixa un comentari

