Desembre replet i complet…

Avui és 1 de desembre, l’inici de l’últim mes de l’any. Cada any per aquestes dates m’entra la neura reflexiva: has complert els objectius que et vas marcar a l’inici de l’any anterior? Normalment, els compleixo bastant bé tots (menys el d’apendre anglès que el vaig prorrogant any rere any)… aquest any esportivament m’he comportat bastant bé, porto uns 1.500 km comptabilitzats  (en realitat són alguns més) i he donat un salt de qualitat important (de zero a… ejem… no ho sé): l’únic que em falta per tancar l’any és baixar de 45″ en els 10k!!! Un objectiu que, sinò el vaig conseguir abans de l’estiu quan estava en la millor forma, ara el vec molt però que molt complicat però… aquí estem per lluitar-lo i aconseguir-lo!!

Com l’especialitat de la casa, i de moltes altres, és fer els deures a última hora, m’he apuntat ja a unes quantes curses durant aquest Desembre per mantenir la intensitat i motivació altes i (intentar) aconseguir el sub-45 que tant desitjo. Les curses en les que estic apuntat són:

  • 8 de desembre: 10 km Martorell: un “entrenament” amb dorsal, per saber a on estic. Una cursa que m’ha de dir: tiuuu espavila!! A priori no espero obtenir un bon resultat.
  • 15 de desembre: 10 km de La Sagrera: primer match ball. L’any passat MMP i aquest any ho donaré tot perquè sigui igual. Arriba, segurament, una semana massa dora.
  • 31 de desembre: Cursa dels Nassos: mai m’haguès pensat perdre l’última tarda de l’any corrent. Doncs mira… serà així, a més, segurament em tocarà lluitar pel sub45.

Per aquest últim mes, m’he preparat un nou pla d’entrenament d’uns 4/5 dies a la semana. Com m’ha dit un company: “sino et lesiones, obtindras bons resultats”. Així doncs tocarà fer els exercicis correctament i donar el màxim.

En aquesta primera semana he fet uns 49 km repartits de la següent manera:

  • Dilluns: 12 km amb en Jordi envoltant el poble.
  • Dimarts: Descans
  • Dimecres: Sèries “per mirar com estic”. 5×1000 a 4:20 de mitja: estem fotuts!
  • Dijous: 11 km sol. Voltes per la Plana, voltes per Can Comelles i Polígon.
  • Divendres: Descans
  • Dissabte: 10x150m en pujades amb en Jordi.
  • Diumenge: 11 km sol. A Collbató pel camí veinal i tornada per la Vinya Vella i Oliveres.

Diumenge vinent ens veiem a Martorell! Cursa que m’ha de dir: on sóc i a què haig d’aspirar…

Anuncis

3 thoughts on “Desembre replet i complet…

  1. Tens el mes replet de curses!! Jo començo demà amb l’entrenament per la Mitja Marató de Barcelona i bé,… a veure qué tal! 🙂
    Però com bé dius, ens hem d’anar motivant dia rere dia, així que espero poder batre el meu temps en 5K el dia de Cap d’Any!
    Ja no toca creuar els dits, toca entrenar de valent!!

    Que tinguis un bon dia i bon entrenament!!

Deixa un comentari

