Semana Santa… massa Santa…

semanasantapassio

Avui dilluns de Pascua he aprofitat per fer una sortida amb en Joan que teniem pendent des del Cap d’Any. Hem fet prop de 10 km pel Bruc i Collbató, un track molt maco, aprop de casa i desconegut (parcialment) per mi. L’única cosa que ens podia esgarrar la sortida era que plogués massa, però no ha estat així. Un suau flugim ens ha acompanyat tota l’estona amb una temperatura idònia per còrrer. L’únic fallo tècnic que he tingut, ha estat posar-me les ulleres enlloc de lentilles, ja que les he hagut de netejar uns quants cops.

Hem sortit del Bruc Residencial i hem agafat un camí que ens ha dut fins el pàrquing de les Palomeres (km 2), allà ens hem creat amb algun corredor i algun ciclista, valents com nosaltres de sortir sota l’amenaça que ens enganxés la cursa al mig del bosc. Des del pàrquing de la Palomera hem anat fins la Vinya Nova (km 3,5), cada cop que hi passo, me’n recordo que haig d’organitzar-hi algún àpat, ja que fa temps que no hi vaig i tinc ganes de fer-ho! Hem seguit en direcció a Collbató, agafant el camí que vem passar l’últim cop que vem anar a Sant Jeroni. A Collbató hem anat fins a l’esglèsia (km 6) on hem decidit girar, repetint un troç de tram. Abans d’arribar a la Vinya Nova, hem girat per un sender que ens queda a l’esquerra per anar directes al cotxe i completar els algo menys de 10km.

Físicament m’he trobat molt bé, hem anat petant la xerrada i els km han passat volant. El circuit no era massa complicat ni amb masses desnivells (el total ha estat de +150) i m’ha permés recuperar bones sensacions, ja que durant la semana em va tornar a fer mal la ditxosa fascia del peu.

Aquesta Semana Santa, podem dir que ha estat massa Santa pel que fa a entrenaments. He fet 3 sortidetes (més la d’avui), molt toves totes elles. Dimecres vem sortir amb en Raül pel poble, a fer un 10km a un ritme baixet. Cada cop el Raül està augmentant el seu kilometratge i, encara que el ritme sigui baix, em serveix per anar agafant fondu i no accelerar-me. Dijous per la tarda, vaig sortir tot sol, i sense dinar, fins a Collbató per la Vinya Vella, vaig patir mal de fascia i al soli, un mal que feia temps que no patia. Vaig completar els 10 km en 56 minuts, molt millor del que em pensava, per les circunstàncies en que em vaig trobar. Divendres, dissabte i diumenge vaig estar a l’Ampolla a l’apartament del Sergi. La intenció era sortir a córrer algún dia, però no ho vaig aconseguir. El que vaig aconseguir és anar a fer senderisme pel Delta de l’Ebre, amb la mala sort que la forta ratxa de vent molestava massa i només vem completar 5 km.

Queden sis dies per la següent cursa, a St.Joan de Vilatorrada, on espero baixar definitivament de 50 minuts i intentar fer marca personal, que la tinc a 49″41. Aquesta semana hauré d’activar una mica el cos, ja que porto unes semanetes que vaig fent tiradetes sense ritme i tinc por que se’m adormi (encara més) el motor.

Anuncis

Deixa un comentari

