Todos los días sale el sol, chipirón

Avui ha estat un dia extrany. Córrer per la tarda, entre semana i amb la claror del dia feia mesos que no ho podia fer, de fet… ja ni ho recordava!!

Quan trotava per les Oliveres de la Plana en direcció a la Vinya Vella, em recordava a l’estiu. Quan vaig començar a córrer, que feia el mateix recorregut, suant més i a ritme més lent -això també ho recordo, i m’alegra. El motiu que hagi pogut fer tot això, no és un altre que tenia el dia de festa perquè operaven a mon pare. Després d’estar tot el dia a l’hospital i veure que la cosa havia anat bé, m’he escapat a les 5 per estirar una mica les cames. Entre que he anat sol, i m’he emocionat de córrer de dia, se’m ha anat una mica de les mans la cosa, i he acabat brenant algo més de 10 km. Xino-xano, sense apretar massa, els he fet amb algo menys de 55 minuts.

En fi… avui és dijous i el diumenge ja tinc el Maratest, per tant, poc més faré aquesta semana. El dimarts ja vaig suar de valent fent series de 1.000, i m’agradaria arribar relaxat el diumenge, per poder completar el test a un ritme similar al d’avui (5:30 min/km).

Anuncis

Deixa un comentari

