Semana completa!

Aquesta semana s’ha complert el que no havia conseguit mai: no saltar-me cap sessió del plà d’entrenament que segueixo.

El dilluns vaig començar fent un rodatge suau de 7 km. Estic trobant com a gran ajuda anar a córrer amb en Raül, ja que així duc un ritme més suau i puc comprobar que puc parlar sense problemes mentre corro, signe de que porto un ritme adequat i no m’estic passant de velocitat.

El dimarts tocava pujades… 4 km d’escalfament, també amb en Raül, i 7 pujades (la semana anterior vaig fer 6 i aquesta vaig fer una extra) de 100 m a tope amb un desnivell superior al 10%. Vaig acabar la última que casi vomito… però ho vaig aconseguir!!! i a més vaig fer totes les pujades amb els ritmes objectius, aproximadament a 3:30 min/km. Per tornar a la calma 1 km de rodatge suau.

Dimecres dia de descans… vaig aprofitar fer coincidir el dia de descans amb el partit de Champions entre el R.Madrid i el Manchester United.

Dijous tocava un altre dia dur, aquest cop series de 500 m. pel polígon de Can Comelles. Apart de venir-hi el Raül (s’està posant fort amb la tonteria), també es va apuntar l’Albert, on em va apretar més del compte. Vem començar fent 4:50 km d’escalfament a ritme suau i després vem fer 8 series de 500 m, els ritmes més que correctes i millors dels que m’esperava: 3:49 / 4:00 / 4:02 / 4:00 / 3:56 / 4:22 / 4:26 / 4:12. Per acabar i tornar a la calma vem fer 2,5 km a ritme suau.

Divendres, evidentment descans.

Dissabte al matí vaig fer 14 km a ritme 5:30, pujant fins a Collbató, Vinya Vella, la Plana, Castell i cap a casa… mai havia corregut tants km’s, però ho volia probar pel Maratest de la semana vinent. Vaig anar amb pulsòmetre intentant estar tota l’estona entre 165 i 170 pulsacions.

Diumenge tocava partit de futbol. Última jornada de lliga i golejada, 4-0, tots ells fets a la primera part. Molt content pel partit, ja que la primera bola que vaig tocar (només entrar al camp) vaig marcar el 2-0… a més el gol el vaig fer amb la panxa!! En fi… crec que ja toca penjar les botes… un esport amb altes posibilitats de lesionar-se.

En resum, semana intensa amb dos rodatges i dos entrenaments de qualitat, 38 km a les cames més un partit de futbol. Si hi ha més semanes com aquesta o em poso fortíssim o me’n vaig a l’hospital!! Aviam com serà la següent i si servirà per algo per estar apunt pel Maratest de la semana vinent.

Anuncis

Deixa un comentari

