Marxa del Montserratí… des de casa

Si hagués sigut un 3 de febrer normal, ara mateix hauria d’estar dient que estic mort, que no sé que m’ha passat però que m’he quedat sense energia abans de la meitat de la marxa, que m’haig de canviar de bambes perquè em fan agafar molt mal de bessons a les pujades i mal a la fascia quan agafo velocitat… en fi, buscant 10 o 20 excuses per justificar un fracàs i per acabar la crònica dient que estic content perquè almenys he sumat una experiència més… doncs malauradament no ho he pogut fer aquest cop!!

Des del dijous que estic amb vòmits i febre i ahir ja vaig tirar la tovallola de participar a una de les curses que em feia més il·lusió. És una de les “clàssiques” que s’organitzen al poble, i sempre fa il·lusió col·laborar amb lo que es fa a casa. A més, ja m’havia autoconvençut de que l’havia d’intentar fer corrent (part d’ella) per veure fins a on arribava… finalment ahir li vaig cedir el dorsal a l’Albert, que s’havia quedat fora d’inscripció i, pel que he pogut veure, ha fet un gran paper! No sé ni en la posició que ha quedat ni el temps que ha fet, però l’he vist entre els primers a bon ritme!! Lo curiòs serà ara veure el meu nom en els primers llocs de la classificació sense sortir de casa!! En fi… el tracte amb l’Albert és un dia d’aquest anar a fer el circuit aviam fins a on arribem. Espero que trobem data el més aviat posible, ja que tinc unes ganes horribles de probar-me!

Per acabar de rematar el matí, el nostre equip de futbol, ha guanyat contra els líders!! 3-2!! Un equip que només havia encaixat 2 gols fins ara (1 d’ells era nostre) ara n’ha encaixat 5 i 4 d’ells són nostres 😉 En fi… més val que em retiri de l’esport que quan jo estic pel mig no passen dies tant bons!

Propera cita: 24 de febrer els 15 km del Maratest. Ara hem de començar a entrenar en sèrio d’una vegada.

Anuncis

One thought on “Marxa del Montserratí… des de casa

  1. Retroenllaç: Última semana de l’any… amb novetats! | De zero a cent

Deixa un comentari

