Gener Calmat

Després de “l’stressat” final d’any, ha arribat un 2013 més calmat… després de la cursa de Reis no he sortit a córrer més de 4 cops i no per falta de ganes, sinò per varies excuses que m’ho han impedit: la primera de totes els examens, treballar i estudiar és compatible, si…, però en les dates d’examens us asseguro que no, les hores dedicades al running les he hagut d’invertir en estudiar, quina llàstima que el dia només tingui 24 hores!; la segona, és el ditxós futbol, cada diumenge hem tingut partit, una manera diferent d’entrenar, algo “similar” al fartlek, per sort aquest any no m’he lesionat i he acabat sencer, encara queden alguns partits, però podem dir que ja estem a la recta final; i la última i més important, l’intentar aprofitar les dues excuses anteriors per recuperar-me de varis problemes físics, sembla que ho he aconseguit. L’esguinç ja no el noto, les cames les tinc relaxades de nou i els inicis d’encostipat que arrossegava ja s’han esvaït. En fi, un mes de donar-li menys “tute” al cos.

La semana pasada vaig tornar a sortir a córrer un parell de dies (més el diumenge partit de futbol) i em vaig trobar genial, així que sembla que aquest mes “perdut” ha servit perquè el cos descansi i poder estar més relaxat pels propers reptes que venen durant el Febrer….

Per aquest Febrer, tinc programades varies activitats que m’ompliran tots els caps de semana. La primera (i més esperada) serà la Marxa del Montserratí, una “caminada” de 21 km pels voltants de Montserrat. Intentaré fer-la meitat caminant i meitat corrents aviam fins a on aguanto. Feia anys que no participava i aquest any que estic més entrenat, tinc ganes de veure del que sóc capaç. Els dos següents caps de semana tenim els dos últims partits de la lliga de futbol, amb això ja penjaré les botes (almenys a curt termini) ja que ja he dit a l’equip que no m’inscriuria a cap torneig més (just acabar ja en començen un altre!!). L’últim cap de semana, els Espardenya Runners, m’han convençut per anar a Badalona a córrer el Maratest. Una cursa que alguns d’ells s’apunten per a preparar la Marató de Barcelona. Aquesta cursa, té dues modalitats, la cursa de 15 km i la de 30. Jo aniré a fer la de 15 km, així em servirà per fer una tirada més llarga del que estic acostumat i veure si sóc capaç de fer una mitja marató, que és l’objectiu d’aquest any.

Anuncis

Deixa un comentari

