Començant la última semana de l’any

Bé… porto més d’una semana que no he sortit a córrer. Entre la Uni, la feina i tot… no he tingut temps!! (i no es excusa, ja que les ganes no han faltat)… aquest petit break crec que m’ha anat bé per agafar aire i afrontar la última semana de l’any que es presenta molt dura: un partit de futbol i dues curses!!

Ja ho diu la dita que el hombre es el único animal que tropieza dos veces con la misma piedra. Em reafirmo un altre cop més, que no sóc accepció: m’he tornat a apuntar a una lligueta de futbol! Després de patir l’any passat una fascitis plantar que em va fer la vida imposible durant mesos, he tornat a apuntar-me a futbol en una lligueta que ha començat avui i durarà fins a finals de Febrer. Així doncs avui em tornava a vestir de futbolista i hem anat, amb un equip renovat a jugar a Valldaura, el resultat: derrota per 4-3 amb un bon joc per part nostre. Una llàstima.

Aquesta semana he decidit fer dues curses per acabar l’any:

  • La primera serà el dia de Sant Esteve a Ullastrell, on farem la Cursa del Bolet, una cursa de 6 km per pista. M’ho prenc com un entrenament i com una manera lúdica de guanyar-me els canelons de l’hora de dinar… temps objectiu: sub-32
  • La segona serà el dia 30 a Sant Sadurní. La cursa del Païs del Cava. 7 o 10,5 km… is this the question… depèn de com em vegi durant la semana, m’apuntaré a una o a un altre.

Per un altre banda, tinc com a novetat que, per fi, m’he fet un auto-regal de Nadal i m’he comprat unes bambes noves. Després de probar varis models i marques, em reafirmo amb Nike i m’he comprat les Nike Vomero 7… demà sortiré al matí a probar-les aviam que tal… son més lleugeres que les que porto ara i semblen més cómodes…

Anuncis

Deixa un comentari

