Recuperant bones sensacions a Manresa (52″13)

El matí del dia 28 de novembre, com vaig anunciar, vaig estar a la capital del Bages corrent els 9ens 10km de la ciutat de Manresa. Una cursa on s’ha caracteritzat pel fred que feia, sobretot a la hora de la sortida.

Una hora abans de la cursa vaig arribar per recollir el dorsal, i, tapat fins a última hora vaig estar fent exercicis d’escalfament. Feia bastant de fred, uns 9ºC, i el dubte de la majoria de gent era, si córrer amb maniga llarga o curta. Jo ja ho tenia decidit, sabia que a la que començaria a córrer, m’entraria calor i ja vaig anar bastant veraniego, això si, amb el coll tapat.

Els 978 corredors estavem preparats i va començar la cursa de forma molt puntual. Aquesta cursa vaig decidir ser conservador, encara que, un inici amb baixada va fer que sortís lleugeret, el primer km el passo a 4″30 clavats. Tocaven uns 3 km de pujadeta, sabia que si arribava al km4 amb energia, ja tenia la carrera sol·lucionada. Vaig anar tirant passant per sota de 15 min el km 3 i amb 20 i poc al km 4, temps més bons dels que m’esperava o de les sensacions que tenia, ja que tenia la sensació d’anar a un ritme massa còmode pels temps que em marcava el crono. El km 5 el passo amb 25″44, traduint-ho, a ritme de 51:28. Els km 6-7 passen bastant ràpid i des del Passeig del Riu fins al final de la cursa, ho passo realment malament, la pujadeta del Pere III afluixo ritme de forma voluntària i m’adelanta bastanta gent, llavors toca un trosset planet i pujadeta pel Passeig que se’m fa eterna, ja que intento augmentar el ritme i el físic no m’ho permet, un cop arribat a la part alta del Passeig, uns 400 m recta final en baixada, intentant baixar uns segons. Al final 52″13, un resultat molt bo per les espectatives que tenia (baixar de 55″), però justet per l’objectiu que persegueixo: baixar dels 50″.

Lo bo és que he fet la meva segona millor marca, bastant sobrat, podent apretar molt més, entre els km 5/8. Ara, amb la moral alta, toca començar a entrenar el serio per cumplir l’objectiu: ¿aconseguiré baixar de 50″ abans d’acabar l’any?

Anuncis

Deixa un comentari

