Demà a còrrer els 10k de Manresa

Finalment, demà diumenge, aniré cap a la capital del Bages a còrrer els 9ens 10k de la Ciutat de Manresa. És una cursa que em fa molta il·lusió ja que és la població on vaig nèixer, i coincideix aproximadament amb el meu aniversari.

El handicap principal serà el fred, s’esperen que les temperatures siguin de 5ºC a 10ºC, temperatura que no estic gens acostumat a còrrer… així que serà una experiència més en aquest aspecte. Haurem de buscar el sol mentre correm, i abrigar-nos al plegar.

No espero fer massa bon temps, perquè sé que el recorregut és bastant dur, si baixo dels 55’00 em sentiré satisfet… començaré suau i a mida que vagin passant els km ja m’aniré amotllant al meu estat físic.

Anuncis

Deixa un comentari

