Vilassar, una experiència més (55″02)

La pluja ens ha respectat (ha estat acabar i començar a ploure) i hem pogut tenir una experiència més en 10k.

La sensació general que tinc és de decepció: he fet uns 7 km primers molt bons (arribava a 35″05 al km.7) i apartir d’aquí (era baixada), he començat a tenir un dolor lumbar intens acabant la cursa en 55″02, temps més lent que el del meu debut a Igualada (54″35), això vol dir que anem endarrere?? doncs no crec, de cardio m’he trobat molt i molt bé, llàstima del mal d’esquena que no em deixava córrer més.

En fi… una petita decepció avui, em sentia més preparat i el resultat no ha acompanyat, ara només fa falta passar pàgina, entrenar dur pels pròxims reptes (a Manresa el dia 28?) i sobretot pensar que de les experiències (encara que siguin dolentes com la d’avui) s’apren.

Imagen

Avui he tingut el plaer de compartir cursa amb l’Edu Florido…Imagen

 

Anuncis

Deixa un comentari

