Pròxima parada: Vilassar de Mar

Després de mesos sense competir, he decidit d’aquí a una semana anar a la cursa de 10km de Vilassar de Mar.

És una cursa bastant fàcil, que servirà per saber el meu nivell real per pròximes curses que em fa il·lusió participar com la de Manresa (28 d’octubre).

En aquesta cursa tinc dos objectius:

  • Baixar de 50 minuts.
  • Fer els 5 km últims més ràpids que els primers.

Els reptes són molt difícils ja que no estic entrenant amb gaire intensitat degut als dolors de peu que tinc últimament. Tot i així, queda una semana i si faig bondat crec que puc arribar en bona forma a la cita.

Durant la semana analitzaré la cursa.

Anuncis

Deixa un comentari

