Fotos d’Abrera

Després de passar una semana de la cursa d’Abrera, per fi han penjat les fotos oficials. Això de les fotos fa gràcia perquè veus coses que a la carrera no t’ha donat temps d’apreciar.

El temps oficial de la cursa va ser 56.10, quedant en la 285 posició.

Els 5 primers kilòmetres els vaig fer amb 26.20, el meu ritme normal d’entrenament, que corresponen a una velocitat de 11,39 km/h, en aquesta volta vaig quedar el 266.

La duresa de la cursa va fer que a la segona volta al circuit punxés fent casi 30 minuts (29.51) a una velocitat de 10,05 km/h, perdent 21 posicions respecte la primera volta.

ImageImageImageImageImageImage

La cursa m’ha servit per guanyar experiència. Era una cursa bastant dura i volia saber la sensació que tindria al enfrontar-me a ella. Entre la calor, les pendents i la manca de referències m’han servit molt per anar sumant kilòmetres i sensacions.

Ahir dia 23 vaig anar a Olesa a veure la Cursa del Foc, Cursa que no vaig poder participar per tenir examen a les 17.00 h. a Barcelona. Vaig arribar amb la carrera començada i vaig poder apreciar el bon nivell de corredors que hi havia. N’hi va haver una gran quantitat que van baixar de 40 minuts. Una fita que ara em sembla increible! Al veure’ls em van entrar moltes ganes de tornar a fer una cursa abans de l’estiu. Aviam si m’animo el diumenge que ve a anar a Pallejà! Tinc tres dies per pensar-ho.

Anuncis

Deixa un comentari

