Segona cursa completada!

Acabo d’arribar de completar la meva segona cursa, la IV Cursa Popular d’Abrera. Una cursa que es caracteritzava per dues pujadetes que deu ni do i una última que t’acabava de rematar. Fins a l’últim dia no em vaig decidir apuntar-m’hi perquè la trobava massa complicada pel meu nivell, però vaig considerar que participar-hi em faria viure una experiència nova on podria apendre moltes coses i així ha estat!

La cursa començava a les 9.30 h. del matí al parc que queda just darrere de la Biblioteca d’Abrera, hi he anat una hora abans per tal d’escalfar correctament i poder garantir de tenir les plantilles ben posades, ja que últimament tenia sobrecàrregues que les relaciono amb dur les plantilles mal ubicades. Al escalfar ja m’he donat compte de dues coses: que estava prou bé, no em feia mal res i que passaria molta calor.

Comença la cursa, tenia la idea de seguir un ritme constant de 5 km/min sense embalar-me massa a les baixades per evitar sobrecàrregues al genoll. He pogut aguantar bé el ritme (inclús adelantava a gent) els 4 primers kilòmetres, fins arribar a la pujada final mortal. Per no gastar energia he decidit caminar deu passos a ritme ràpid i seguir corrent quan es tornés a aplanar el terreny, així ho he fet completant la primera volta més o menys en 26 minuts (falta confirmació de temps oficials), un temps força bo. Els km 5 i 6 els he passat força bé fins a la pujada de després de la terra del km 7… era bastant dur (ja ho havia comprobar dies abans) i m’he notat molt falt d’energia, ja notava que m’anava adelantant gent i no he conseguit córrer en grup en aquests km durs. L’habituallament del km 8 m’ha jugat una mala passada, s’havia acabat l’aigua en el moment que més la necessitava!! Feia massa calor i necessitava, no només l’aigua per hidratar-me, sinò per mullar-me una mica tot el cos abans de la pujada final. He arribat bastant desgastat a la pujada final on he hagut de fer 30 passos caminant per superar-ho i un cop superat ja a bon ritme fins a la meta, en total (segons el meu crono) 56’10. L’objectiu era fer 55″, no ha pogut ser per ben poc. Tot i així molt satisfet per l’experiència de fer una cursa una mica més dura que les planeres.

Curiosament el que em fa més mal són els mugrons! Amb la calor i el roze de la roba se’m han irritat molt fent un mal molt molest.

De moment penjo aquesta única foto que tinc, suposo que ens els pròxims dies tindrem les de l’organització

Image

Anuncis

Deixa un comentari

