Apuntat a la segona cursa!

Al de final sembla que m’hagi tornat boig, us explico: ahir vaig anar a probar el circuit d’Abrera per saber si era capaç de fer-lo amb garanties i la veritat és que vaig quedar molt decepcionat. El temps que vaig fer va ser millor que el d’Igualada, però em vaig trobar molt malament tant en les baixades (dolor de genoll) com a les pujades (falta d’energia). A mig córrer ja vaig decidir que no m’apuntaria, que no seria capaç de fer-la dignament. Encara que les sensacions no fóssin bones, vaig decidir consultar-ho amb el coixí. Avui, el primer que he fet al llevar-me, ha estat apuntar-m’hi. Trobo que, a pesar que patiré molt, pot ser una experiència molt enriquidora. Ho probarem, aviam si aconsegueixo almenys baixar de 55 minuts.

Demà torno al camp de batalla a probar-me i al tornar faré l’anàlisi…

Anuncis

Deixa un comentari

