Dia per oblidar

Avui ha sigut un d’aquells dies que agafaria els trastos i deixaria de fer Running, en resum: un mal dia.

Tots els factors estaven de cara: des del divendres sense fer esport, de vacances de la feina, dia relaxat a casa estudiant, bona alimentació, cos i ment descansats… amb tot això he decidit anar a fer una ruta de 9 km amb fortes pendents en els primers 3 km. Encara no arribava al km que ja he vist que avui no seria el meu dia… el soli se’m carregava moltíssim, cosa que abans em passava molt i des de que duc plantilles ja era lliure d’aquest mal. He hagut de parar al 1,5 km a estirar… quan he seguit ja he hagut de tornar a parar, les cames no em seguien el ritme que volia imposar el meu cap. “Es pujada” pensava “Camina una mica i a la baixada ja et trobaràs millor”. Passem la gran pujada i arriba l’esperada baixada trobant-me igual o pitjor… he fet una mica més de la meitat del circuit, en total 6,6 km, corrent a menys de 6 min/km, una sorpresa, ja que em pensava que els temps, havent caminat bastanta estona, serien pitjors.

La part positiva de la sortida, ha estat poder apreciar els bonics paisatges que m’envoltaven. Montserrat és màgica i tots els voltants d’Esparreguera també.

Image

Demà segurament aniré a recórrer una ruta nova… aviam si estic millor que avui.

Anuncis

Deixa un comentari

