Preparant nous reptes.

Ja fa una semaneta de la primera cursa i estic ja preparant la següent. Encara no estic apuntat, però tot apunta que serà el diumenge vinent a Abrera. M’estic esperant a apuntar-me perquè des de que vaig veure que el meu físic podía aguantar fer els 10 km (a Igualada era el primer día en ma vida que en feia 10), vaig decidir començar a entrenar per augmentar el ritme fent Farlek, el qual encara no he aconseguit fer correctament.

Dilluns vaig fer una sessió suau de recuperació que em va anar molt bé, vaig aconseguir baixar agulletes i posar els isquios al seu lloc. Amb la tonteria vem fer 5 km amb mitja hora amb molta facilitat, tot i anar amb companys que no estan massa entrenats. El dimecres vaig decidir fer Farlek, la idea era fer un escalfament de 10-15 minuts, seguidament estiraments i llavors començar amb 5 minuts a ritme suau, 1 minut a ritme ràpid… i això fins a 4 vegades. A la segona sèrie vaig veure que ja no podia, duia 25 min a ritme suau incorporant dos a ritme ràpid entremig després d’una dura jornada laboral! Vaig acabar complentant els 5,5 km del circuit a ritme de carrera amb algo menys de mitja hora. La tercera sessió de la semana va ser ahir divendres, vaig fer un circuit que tenia moltes ganes de fer, una mica dur al principi, i amb molta baixada al final. La ruta començava a l’esglèsia pujant fins a Can Roca, un cop allà cap al desguaç de cotxes, passant la gasolinera i el Mackintosh i travessant la carretera i arribant a la Vinya Vella (punt més alt del circuit). En total 4 km de pujada amb 80 metres de desnivell, una proba de resistència per les meves cames, superada perfectament. Un cop allà un tram de baixada, d’1,5 km fins arribar a les oliveres de la Plana, lloc habitual d’entrenaments. Per allà dins a fer un dels circuits que hi ha, arribar a la pista de bàsquet per beure una mica d’aigua i pujar novament per la carretera per baixar pel carrer Montserrat, girar la Patronat i acabar a la plaça de l’esglèsia. En total algo més de 8 km en 44,10 minuts. Un ritme que si el mantingués en carrera podria baixar la marca d’Igualada.

Al fer aquest circuit i acabar amb molta energia, m’ha animat a apuntar-me a Abrera… tinc fins dimecres de temps. Espero ser-hi i millorar la marca personal.

Anuncis

Deixa un comentari

