De zero a cent!!!

Benvinguts al meu nou blog: de zero a cent!

Primer de tot em presento: sóc un noi de 26 anys que tot just fa un mes va decidir començar a ‘competir’ en el món del running. Competir entre cometes, ja que, per mi, la competició no consisteix en superar als altres rivals, sinò a vèncer les pròpies barreres que ens autoimposem. La meva primera barrera a superar ha estat el sedentarisme (d’aquí el nom del blog: de zero a cent), una barrera que tenim molta gent i un cop superada, et dons compte que l’esport no serveix només per posar-te en forma, perdre kilos, moldejar la figura… sinò per sentir-se millor un mateix i gaudir amb altre gent d’un activitat física.

Aquest blog a part de servir per explicar les meves experiències, vull que serveixi per demostrar que qualsevol persona amb una mica d’interès, pot arribar a disfrutar del córrer ‘sense cansar-se’. Com us he explicat tinc 26 anys, mai he fet massa esport de forma continuada, vinc arrossegant problemes de genoll i fascitis plantar i potser estic amb algun kilo de mes… així que segurament sigui com tu! Com el que està al sofà o davant de l’ordinador pensant que això de fer esport és difícil, doncs no es així! Agafa les bambes, tria un circuit curt i que et sembli interessant, proposat un objectiu i a entrenar!! En poc temps ho acabaras disfrutant com jo ho estic fent ara…

Anuncis

Deixa un comentari

